A "truth seeking" sensational film based on a true story produced by the Japan Journalist College. Directed and written by Izuchi Kishu of LAZARUS (RAZARO). An invitation film at the 33rd Montreal World Film Festival. One day Takigawa Misaki (Todo Umi) is informed that there is a woman who has used her residency card and pretended as Misaki. That woman (Chosokabe Yoko) is at a hospital in a coma. Misaki, who started looking into this woman's background, learns of her devastating past.