By the same director as THE FACELESS DEAD (Koryo Shibonin) and based on an actual disappearance, Izuchi Kishu wrote and produced this ambitious film together with the students of the Film School of Tokyo. One day, home-helpers Asako (Hotaru), Kasumi (Chosokabe Yoko), and Chiharu (Akuzawa Reika) learn that the elderly man in their care has been searching for his missing daughter. The man he has hired to search for her is actually a con-artist. Learning of his true identity, they take a chance in order to save the elderly man.