Film from the Next Horror Project produced by Ichise Taka, J-horror trendsetter. Direction and screenplay by horror industry veteran Tsuruta Norio. A call girl's little brother dies, and then she finds a mobile phone app that enables communication with the dead.
Prostitute Yuri (Komatsu Ayaka) goes out one day, leaving behind her sickly little brother Satoshi. She is devastated when Satoshi suddenly dies during her absence. Then, Yuri hears out about a mobile phone app that lets you talk with the dead.