This is a coming-of-age drama that was directed, written, edited and produced as her graduation work by Sasaki Megumi, who was assistant director to director Hiroki Ryuichi when she was in the Department of Cinema at Nihon University. It is a perfectionist work, filmed in 16mm. Shota (Nakada Yuya) has admired heroes since he was a small child, and now he is at a loss for what to do after being fired from his job. He then meets a high school girl, Chihiro (Handa Sayo), who aspires to become an action star. As he is pushed around by Chihiro, Shota's daily life goes through changes.