A documentary featuring satellite images and 3D images of world and cultural heritage sites captured by high-performance cameras based on an original story. Multiple world heritage sites in the world are discussed from the viewpoint of local children. The original story was created by Koyama Kundo, known as the screenwriter for Okuribito (Departures), which received the Academy Award for Best Foreign Language Film. The executive producers include Mohri Mamoru, a Japanese astronaut.