A film completed by a young and promising director during a hands-on training of film making in "ndjc: Young Film Creators Development Project." Directed by Kumagai Madoka whose Fermentation (Hakko) (2006) won the Special Jury Prize at the Yubari International Fantastic Film Festival and the Grand Prix at the Pia Film Festival 2006. A piano teacher Yuriko (Miyamoto Yuko) has lost all her trust that she had built up because of her love affair. To make a clean start, she decides to live alone and starts working for a small lunch box shop.