A story from the short film omnibus Only 4 you which tells of the small miracles that occur in everyday life. The director is Kumagai Madoka, who came up through small theatre troupe and commercial productions and was awarded the 2006 Yubari International Fantastic Film Festival Jury Special Prize for HAKKO-fermentation-.
Yuta, Taiki, Kei, and Ikunosuke meet for the first time when they gather as day laborers for a moving company. Without time to get to know each other, and crammed into the cargo area, the mood among them was unpleasant. Then, in the total darkness of the truck, they notice a miraculous image projected against the wall...