A story from the short film omnibus Only 4 you which tells of the small miracles that occur in everyday life. Directed by Katsumata Yu of Itsukano, genkantachi to, the film features Hanakage Kanon (KANON) and Yamakawa Miina (MINA) of the pop dance group Lucky Colors.
Due to circumstances both at school and at home, two emotionally hurt 17-year-old high school girls move away from Okinawa and into a foster care home, "Keten", on Amami ?shima. Enveloped by Granny Setsuko's affection and the graces of nature, the pair's hearts slowly mend.