Coming-of-age drama depicting a high school girl's love affair, set during the annual school festival. Director Katsumata Yu, who has made numerous independent films, is lauded for his ability as a director to elicit the best of actresses. Yuko (Kasahara Mika) is a high school senior who has secretly fallen in love with her classmate Kenta (Kureru Kohei). However, she discovers that her friend Eri (Kajiwara Hikari) also has a crush on Kenta. And, Eri asks Yuko to try going out with Kenta to figure out what he likes.