Romance dressed up as a road movie by director Katsumata Yu, recipient of numerous awards at film festivals in Japan. Katsumata, who has made numerous independent films, is lauded for his ability as a director to elicit the best of actresses. Arai Shoichi (Sonobe Kiichi), a solitary man working at a factory, has an unspeakable secret. He can only love girls wearing school uniforms. Shoichi's frustration over his partiality explodes, and he shockingly abducts high school girl Kozuka Ai (Kiyose Yaeko) in his car.