A coming-of-age love story written and directed by filmmaking sensation Katsumata Yu, whose work is drawing attention in Japan and abroad. Screened in the Yubari International Fantastic Film Festival's Off-Theater Competition section, it co-stars veteran actress Enjoji Aya, and Kobayashi Kana of pop idol group AKB48 in her first film role. Manami (Enjoji), who runs a small pharmacy, learns that junior high schooler and frequent customer Emi (Kobayashi) has a crush on a classmate, and is reminded of her own youth. Eventually, Manami's desire to support Emi gets out of hand.