A teen film depicting sensitive high school girls that also incorporates a documentary portion recording the five aspiring actresses' maturation as it follows the filming of their short film. In the director's chair is Katsumata Yu who has continued to portray teens in his films and has won awards at home as well as abroad including the Yubari International Fantastic Film Festival.
Five high school girls absolutely refuse to grow up. Rejecting everything like career paths, love, dreams, and the future they proceed on a journey by local train toward "paradise".