An omnibus short film based on a work by Ogawa Kunio, an exemplary novelist from the "introverted generation" in the mid-1960s-1970s in the history of Japanese literature. Directed by Ozawa Kazushi, who has been highly appraised at domestic film festivals for his independent films, this film was selected for the Pia Film Festival. A man haunted by an auditory hallucination begins to be attracted to the noise, allowing himself to hear the voice of a woman who has disappeared. The experience prompts him to trace the voice and search for her whereabouts.