A comedy based on a situation that is rather not funny: the real TV station, TV Tokyo has gone bankrupt and has been acquired by a funeral service company. The film was shown at the 2nd Okinawa International Movie Festival and caused a controversial stir. TV Tokyo is now owned by a funeral service company. The TV producer Ito (Komoto Junichi) has been ordered to move to the Funeral Service Department. Then, the former president dies. He had a generous attitude toward variety shows, and he left a will to "make his funeral the silliest one in the world." In response, Ito decides to create the silliest funeral show in the world.