A horror film created in a bold attempt: the cast was not informed that they were making a film. The highlight of the film is the unconventional directorial approach to create horror by Shiraishi Koji, who uses the fake documentary method to produce shocking films. There is a rumor that a monster called "Shirome" lives in an abandoned building. In fact, six people died there in a mysterious way in the past four years. Six girls have heard the rumor and one night they visit the site. Then paranormal phenomena occur one after another, and they get panicked.