The third installment in the Seishun H (Youth Sex) series, which interweaves adolescence and various forms of love together at the hands of ingenious, brilliant, and exceptional script-writers teeming with originality. This film takes a comedic look at the wild unrequited love of a floundering actor. It is directed by Fujiwara Kenichi, who is involved in a wide spectrum of productions, from "pink films" to serious dramas. After making a killing at the horse races, actor Shige (Suzuki Takuya) comes up with the idea to create a film like My Date with Drew. He decides on model Okuda Anna as the heroine of the story and sets out to begin a relationship with her...