A Japanese horror film produced with American funding and released in 10 countries in the world. Director Yamamoto Kiyoshi is widely recognized as a horror creator of the new generation. Mai (Haga Yuria), a girl in high school, tries to make her love successful and calls up what is known as "the forbidden number" to make her wish come true, accepting that her life expectancy will be reduced by the time required for the phone call. The action lets her successfully go steady with the boy she longs for. However, mysterious events begin to take place around her at the same time.