An action comedy and live-action adaptation of Hiramoto Akira's eponymous manga that powerfully depicts a battle between hot springs "companions" and a mysterious enemy, with sexy scenes thrown into the mix. Its director is horror film specialist Yamamoto Kiyoshi. Ditsy 18-year-old Yarisu (Morinaga Maaya) has a physical idiosyncrasy: she develops super powers when she drinks hot spring water. She and the buxom and upright Shizuka (Marutaka Manami) have traveled from one hot spring town to another working as companions, but one day they are attacked by a shadowy group clad in black.