An extraordinary documentary that fully captures how music producer Sudo Akira goes to the United States with Tortoise Matsumoto and lives there with him for a short while. The film is filled with Matsumoto's new songs. After taking a break from the band, Tortoise Matsumoto goes to Los Angeles as part of the first step towards his solo career. His official intention is to create and record new songs there but the reality is that two men take a journey free from obligations. The experience leads to the creation of new songs one after another.