A heartwarming film about a stubborn old man and his grandson who go on a trip to reunite with former band members. A muscially-talented veteran cast star, including acclaimed actor Zaitsu Ichiro. World-renowned saxophone player Watanabe Sadao also joins and the cast give a full-fledged music performance. Hiroto (Suzuki Ryohei), who belongs to a university jazz club, learns that his grandfather Kenzaburo (Zaitsu), returning from a leprosy sanatorium after 50 years, was a former member of the legendary jazz band "COOL JAZZ QUINTETTE" He joins his grandfather's trip to see the members.