This coming-of-age story by Director Sato Toshiki tells the true story of the Hiroshima University sumo club and the two students, a foreign exchange student and a female student, who fought to save it from disappearing. Nakata Yuka (Sudo Atsuko), a university freshman, decides to enter the school's sumo club, which only has one other member -- Cabrera (Ricaya Spooner), a foreign exchange student from Brazil. In order to save the club from being abolished, they invite Cabrera's foreign exchange student friends in hopes of winning the university sumo championship. But just as the team bands together and everyone starts to give their all in training, the club faces its biggest dilemma yet...