Selected for the Competition section of the 2008 Tokyo International Film Festival, this film marks the feature-length directorial debut of actor Watabe Atsuro. Composed of long takes with a hand-held camera, the film brilliantly captures the natural expressions of the cast through completely unscripted lines and scenes shot in one go with no outtakes. One snowy day, Fusako (Takaoka Saki), a stable hand who lives a quiet life together with her father, meets a custodian named Wataru (Watabe) who works at a closed-down amusement park. Wataru doesn't say a word, but Fusako finds something endearing about him.