Feature film based on the "Rika" psycho-thriller novels, which have been adapted twice as TV dramas. Depicts the terror of a self-proclaimed 28-year-old Pure Love Monster.
A dead body is found in a suitcase in the mountains. The victim is identified as Honma, who was abducted by escaped convict Amamiya Rika (Takaoka Saki) three years ago and has been missing ever since. Investigator Okuyama (Ichihara Hayato) succeeds in using an alias to find Rika on a dating app. However, he gradually crosses the line of the investigation and becomes obsessed with Rika.