Sequel comedy feature about the raging battle between a teacher and student obsessed with school lunches.
Set in the fall of 1986. As university exam season approaches, math teacher Amarida Yukio (Ichihara Hayato) only cares about the school lunch menu. Lead teacher Munakata (Tuchimura Kaho) is fed up with Amarida, but she has troubles of her own. Amarida and his pupil Kamino (Sato Taishi) battle over who can eat their lunch with the most zeal, but a new menu is announced just as Kamino's graduation draws near.