A film version of the TV series of the same title that was a big hit in the spring of 2022, depicting a family friendly story set in a "share house with cats".
Futaboshi Yuto(Furukawa Yuki) lives with his two cats, Kuro and Char, in the share house Futaboshi Heights, which he started after the death of his grandfather Kozo. It is also home to four young men with their own dreams, who have left behind all their past ties for the next stage of their lives.