The sequel to 2015's Les Garcons-Bonbons directed by Hirota Leona, who is also known as an actress.
Kitazawa Haku (Kurihara Rui) had watched a movie and dreamed he was in a parallel universe. Meanwhile, Ryu (Kamiya Riku), the older brother of Haku's friend Takeru (Aramaki Yoshihiko), is facing down boys bar owner Rokujo (Fujita Tomu). Then Ryu becomes fascinated with Kikiyo (Someya Toshiyuki) standing behind Rokujo. On the day of the yearly festival, Haku suddenly disappears. Takeru disappears while in search of Haku. Ryu disappears while following Kikiyo. And then Rokujo also disappears.