The film adaptation of Tsutsui Tomomi's writings 'Taberu Onna Ketteiban'. Depicting the lives of eight women under the theme of "food" and "sex", the film throws into relief the importance of celebrating life. It stars a splendid cast of actresses including Koizumi Kyoko, Sawajiri Erika, and Maeda Atsuko.
Literary writer Tonko (Koizumi) runs a rare books store where she tenders delicious cuisine to women who are having problems. Calling the bookshop "Mochi House", the women who gather there are a reliable book editor (Sawajiri) and a sensual mistress of a Japanese eatery (Suzuki Kyoka) among others. Tonight as well, a banquet brimming with the women's uninhibited feelings begins.