The second film of a straight-to-DVD film based on the theme of supernatural phenomena, which caused a massive commotion on the Internet. This film, directed by Yamada Masafumi, who also shot the first title, is a sequel to the first film about the horrors of playing a dangerous game that attracts spirits called "lonely hide-and-seek." Shiori (Masuda Yuka) finds out that someone at her high school played the game "lonely hide-and-seek." Then, her older brother Motoya, who lives by himself, suddenly goes missing, and she discovers that he had been reading an Internet bulletin board on the game as well.