The second film in the "Kyoto Renzoku" series, produced by Shima Films and set in the ancient capital of Kyoto. A mysterious and fantastic story unfolds in a nonexistent town called "Tenshi Tsukinuke Roku-chome." Noboru (Manabe Taku) is being pursued by debt collectors following his company's bankruptcy. After fleeing from place to place, he arrives in the unfamiliar town of Tenshi Tsukinuke Roku-chome. There he meets Miyuki (Seto Natsumi), who dreams of one day sprouting wings on her back and flying away from the town.