Following Love Exposure and COLD FISH, the outlandishly talented Sono Sion returns with another sensational story inspired by actual events. On the eve of the 21st century, an incident occurs in the Maruyama district of Shibuya, Tokyo: a woman is murdered on a rain-drenched night in a dilapidated apartment, situated amid numerous love hotels. Mizuno Miki, Togashi Makoto, and Kagurazaka Megumi give their all in this three-way acting duel. The tempestuous lives of a trio of women connected to the murder are splashed across the screen via striking imagery.