Romantic drama portraying the emotional vicissitudes of men on the verge of marriage. Director Imaizumi Rikiya's indie films have won awards at numerous film festivals in Japan, and he has earned acclaim for his technique in utilizing unique humor to depict romance between men and women. Also, his commercial film debut A film of TAMA was a long-run box office hit. Soon-to-be-married Sekiguchi (Sekiguchi Takanori) sets off to see his former high school sweetheart to fulfill his end of their promise to let each other know if either got married. Kimura (Kimura Tomoki), who hasn't been able to tell his girlfriend about losing his job, gets dumped by her one day.