An unorthodox action film from director Tengan Daisuke that takes its inspiration from the same "ubasuteyama" legend featured in his father Imamura Shohei's The Ballad of Narayama, which won the Palme d'Or at the Cannes Film Festival. Based on the novel of the same title by Sato Yuya, it follows the fate of an elderly woman who is forced to leave her village in order to reduce its population. In accordance with custom, seventy-year-old Kayu (Asaoka Ruriko) is taken to a holy site to await death. She closes her eyes and prays to be taken to heaven, but is amazed to realize she has been surrounded by other elderly women who had previously been abandoned in the mountain and were thought to have died.