Fantasy about a mysterious heroine wanted by the police. Stars veteran actress Kusabue Mitsuko from 90 Years Old - So What?. Directed by Matsumoto Yurugu, whose extensive assistant director credits include films by Obayashi Nobuhiko.
Silver-haired Angie (Kusabue) shows up in town and rents a stigmatized property, where she opens a bar. When locals encounter her dignified and principled approach to life, they find themselves becoming their authentic selves, as if by magic.