Film version of the true-story drama based on the arrest of Ichihashi Tatsuya, who murdered a British girl. Graphically depicts the emotional state of the murderer, and delves into the realities of his life on the run. Director and star Dean Fujioka also appeared in Seediq Bale.
March 26, 2007. The corpse of a British girl who had been missing is found in an apartment in Ichikawa City, Chiba Prefecture. Suspect Ichihashi Tatsuya (Dean) makes a run for it and escapes the trailing detectives, and over a two-year and seven-month period continues running from the crime that he committed.