A period film depicting the battle against evil spirits who assail a ninja charged with escorting a princess to Edo (old Tokyo). In the director's chair is Ochiai Ken, who won the Best Film award at the 2014 Fantasia International Film Festival for Uzumasa Limelight.
It is the time when ninjas have been outlawed by the shogunate. In order to save the Nagano fiefdom from the peril of eradication, Princess Saki (Morikawa Aoi) and her party have headed for Edo. Among them is Denzou (Dean Fujioka), who is concealing the fact he is a ninja, but while on the road the party is assailed by evil spirits.