Feature film celebrating the 20th anniversary of the girls' anime "Ojamajo Doremi". Cutting-edge director Kamatani Haruka delivers a completely original story with members of the original production, including director Sato Junichi, scriptwriter Kuriyama Midori and animation director Umakoshi Yoshihiko.
College student Sora (Morikawa Aoi) worries about her post-graduation plans, Mire (Matsui Rena) once lived abroad but now works in an office, and Reika (Momota Kanako) lacks both a steady job and a dependable boyfriend. The three fatefully meet at a big house in Kamakura where apprentice witches once gathered, and they embark on a journey to places associated with "Ojamajo Doremi".