A youth fantasy of self-discovery unfolding through a world of "cats" co-directed by Sato Junichi, the master involved with such smash hits as "Pretty Guardian Sailor Moon", and Shibayama Tomotaka who took part in Studio Ghibli's Spirited Away and makes his feature length anime directorial debut.
Second year middle-schooler Miyo (voice: Shida Mirai) has feelings for classmate Kento (voice: Hanae Natsuki). But Miyo has a secret. She transforms into a cat with the power of a strange mask and goes to meet with Kento.