Omnibus film adaption of three works by mystery writer Takahashi Katsuhiko, including the Naoki-Prize wining "Bloody Memory." A cast of method actors including Kagawa Teruyuki and Asou Yumi come together under three directors heralding from Nikkatsu Studio. Official invited film for the 9th Michinoku International Mystery Film Festival 2005 in Morioka. Yamano (Kagawa), who runs a design firm in Tokyo, receives an old map from a friend visiting from his hometown of Morioka, and becomes aware of the existence of a young girl trapped in the depths of his memory (Bloody Memory).