This black comedy depicts two youths who do their best to deal with a calamity in their village. Second feature by Takahashi Yohei, who also does music videos and commercial films. Ango village gets rained on by rocks instead of rain after being cursed by a betrayed rainmaker. Moreover, recently rain and rocks keep falling on the village after an unknown perpetrator defames a shrine honoring the rainmaker, and the villagers are in a panic. Amidst the chaos, Tsumura Gaishi (Furukawa Yuta) comes back from Tokyo to his hometown village.