A suspenseful chamber piece following the fates of young people forced to participate in a life-threatening workshop. Writer and director Chiba Seiji specializes in suspense and action, and his previous film AVN : ALIEN VS. NINJA is set for a Hollywood remake.
20 budding thespians who take part in an acting workshop held by an unseen figure are suddenly imprisoned in an abandoned building. They are given no choice but to engage in an improvisational acting battle in which the losers are shot and killed.