Action-packed historical drama dealing with female ninjas, directed by ninja-genre master Chiba Seiji. Stars national karate champion Takeda Rina, and uses magnificent fight scenes to depicts the mettle of a heroine who battles for the dignity of women. A war-torn world. Four female ninja from Koga, including Kisaragi (Takeda Rina), are captured by Iga ninja Shimotsuki (Koga Mitsui) and his pals and get hauled off to their village to be used as playthings. A mysterious man, Kamina (Sato Yuichi), appears and the four women are freed from their ropes and plan their escape.