A survival action thriller written and directed by Oikawa Ataru, who has been a leading figure on the Japanese low-budget horror scene since his breakthrough work Tomie. Its blood-drenched visuals tell a story of high school girls engaging in a battle to the death as part of a game organized by an underground website. School outcasts Rioka (Ishibashi Anna) and transfer student Yoshimura (Kirishima Rina) enter the world of a game run by an shady website on the invitation of their absent classmate Miki (Minami Yuki). Its objective is simple: a group of high school girls murder each other until one of them achieves seven kills.