This work was produced through the Osaka project "C02", which focuses on nurturing young directors and supporting their new works. Won the "Cineaste Special Jury Award" at C02. Director Lim Kah Wai hails from Malaysia, and his previous works have received official invitations to the Hong Kong International Film Festival and the Pusan International Film Festival. Coco (Coco Shi) was raised in an affluent Beijing household, and visits Japan to have the best Christmas ever. But she finds herself not in a refined metropolis, but rather the old townscape of the seedy Shinsekai district in Osaka. There she encounters various people.