Filmmaker Lim Kah Wai is known for his extemporaneous approach to shooting on the road and made this off-beat drama in Osaka, where he is currently based. Features a colorful cast from nine Asian countries.
The skeletal remains of a middle-aged woman are discovered in a run-down apartment in Osaka's Kita area. People of various nationalities, ethnicities and languages go about their lives in this peaceful-looking downtown neighborhood, but it turns out they are all connected somehow, like people meeting each other at a crossroads.