This work was produced through the Osaka project "C02", which focuses on nurturing young directors and supporting their new works. Director Ozaki Yoshihito is an emerging director to watch, with previous works in the running for and winning the "Pia Film Festival Award", the highest honor for independent filmmaking in Japan. Thirty-two-year-old Tanizaki Eri (Urabe Fusako) fails in a double suicide attempt and kills her young son. She puts the corpse in a bag and goes on a trip, and turns up in Osaka where she begins to work. But, she can't anchor herself there either, and finally heads for the park that her son loved.