The romantic adventure game for girls inspired by "Alice in Wonderland"is rendered as a fantastic anime for theatrical release. Fresh approach in creating a movie original love story, featuring famous characters like the Mad Hatter and the White Rabbit. Alice (voiced by Kugimiya Rie), a realist, is dragged to the Country of Hearts by the mysterious White Rabbit (voiced by Miyata Koki). She is baffled by the crazily unsettled world that doesn't match with fairytale settings.