A drama about a group of elderly men who form an improvised jazz band and pull off a miracle to help revitalize their town. Its director is Miyatake Yui, who has helmed both films and television series in her career to date. In a bid to bring back life to their town after seeing its population dwindle in recent years, the manager of a shopping mall in northern Saitama Prefecture and the executive director of the Honjo Chamber of Commerce start a project to put together an improvised jazz band from local citizens. A former music teacher (Shimizu Shogo) is coerced into becoming the band leader, but the other prospective members are all elderly amateurs with little knowledge of music.