The first project in nine years from the duo of director Ogata Akira and scriptwriter Aoki Kenji, known for their work on Boy's Choir and MILKWOMAN, THE. Set in a suburban housing complex, this abundantly humorous and bittersweet omnibus depicts two groups of two friends, young and old, as they walk along together.
Tomio (Ueda Koichi) and Kunio (Takahashi Choei) are elderly walking pals whose legs aren't what they used to be. Meanwhile, Togashi (Saito Yoichiro) and Mouri (Matsuo Satoru) have reached middle age, but still cling to their youth. Each of these twosomes head out for a stroll, and have unexpected encounters...