A product of the fourth edition of a popular project that screens short films created from four-day workshops for actors and directors. It depicts an eventful day in the life of a female officer worker during her summer vacation. Director Ogata Akira won the Alfred Bauer Prize for best new director at the Berlin International Film Festival in 2000 for Boy's Choir.
Yoshiko (Saito Aya) heads to a campground with her boyfriend during her summer vacation. However, they get into an argument on the way and Yoshiko gets out of the car. She begins to walk up a mountain road on her own and barely makes it to the campground, but...