A mystery inspired by the ancient Chinese black magic ritual "Ko," in which small animals or insects are placed in a receptacle and made to fight to the death, after which the survivor is endowed with a powerful mystical force. Director Daikuhara Masaki made the film in collaboration with his students at The Film School of Tokyo, one of Japan's foremost film schools. After the funeral of their mother, Taeko (Chosokabe Yoko) and her younger brother Osamu (Okabe Nao) visit the town where they once lived together as a family for the first time in years. There they are plagued by visions of "It," a monster that lurks in their souls.